Pagina's

5 oktober 2017

TAK IN DE KRUIK




Op mijn verjaardag vorige week kreeg ik deze mooie tak.

Ik heb hem in de verweerde kruik gezet,  
in de hoek op onze tv-kast. 








Onze tv hangt links boven deze kast en is door de witte lijst
een niet al te opvallend ding aan de muur.











Tegen de muur staat een oude bakplaat, daaraan bond ik een
 paar kleine takjes aan een stuk touw.

Zo komt de rode kleur op nog een plek weer
terug en wordt het meer een geheel.








Voor de bakplaat staat een oude Franse broodmand met
daarin drie groene kaarsen.















Onder de tv-kast hebben we vier open vakken gemaakt
en daarin heb ik donker grijs zink afgewisseld
met het eiken blok helemaal rechts.









Op het eiken blok ligt nog een klein vachtje
 in donkere kleuren.



Op de voorgrond zie je nog een stukje van de zwarte leren 
stoel met een schapenvacht erop.









En tijdens het fotograferen begon de zon zowaar
nog even te schijnen.


Dat geeft dan toch weer een heel andere 
sfeer aan de foto's ....










Ik ontdekte deze week dat ik ook tekst kan toevoegen
 aan de gemaakte foto's op mijn telefoon.


Altijd leuk om even mee te spelen...








Binnenkort ga ik foto's uitzoeken voor het maken van een
kalender in stoere en industriele stijl.


Dit zou misschien een leuke voorkant kunnen zijn.




Voor nu wens ik jullie een fijne vrijdag
en alvast een gezellig weekend.

Hartelijke groet Gea





6 opmerkingen:

Le Style zei

Hoi Gea!

Wat een heerlijke herfstsfeer! Wat weet jij het toch altijd weer mooi te combineren en te stylen. Ik ben helemaal weg van de rozenbottel tak. Ik had vorig jaar meerdere mini rozenbottel takken. Deze hebben wel tot februari op de vaas gestaan. Had al steeds het idee ook dit jaar wat op de vaas te zetten, dat ga ik nu zeker doen ;-) Geniet van het weekend!

Liefs!
Yet

It's me zei

Die tak is een rozen bottel maar dat wist je vast wel....moooi hoor alles....liefs Ria x ❤️

'Inga' zei

Kleur! Maar ook daar weet jij wel raad mee!
Fijn weekend!

Home and Lifestyle zei

Mooi hoor, het is een heel sfeervol hoekje zo. Hier staan en liggen ook een paar rozenbotteltakken, in de herfst hoort dat er voor mij helemaal bij.

Liefs, Ingrid

Pien zei

Hallo,
Fijne sfeer weet je neer te zetten! Welke kleur heb jij op de muur?

Jolanda zei

Wat een prachtige plaatjes, echt genieten als ik weer een rondje blogland doe.
En wat komt alles mooi uit tegen de witte muren!
Je TV kast vind ik ook mooi, ik ben aan het kijken voor iets anders dus inspiratie kot goed van pas. Groetjes