Pagina's

16 oktober 2017

DRUK BEZIG



Zoals ik eerder schreef, gaan we de computer naar boven verplaatsen 
en krijgt jongste dochter hier een kleine maar super leuke ruimte
 om schoonheidsbehandelingen te geven.





We begonnen met het verwijderen van het blad waar de computer op stond.

Maar tjonge wat een spullen bewaar je toch weer in de kasten
en dat terwijl ik wel van het opruimen en weggooien ben.

Nu dus weer een opruimronde gehad, er gaat een kastje naar
 schoonmoeder en kastje naar oudste dochter en vriend.

Tas voor jongste dochter en twee tassen voor de
kringloop staan er klaar en veel weggegooid.

Boeken en tijdschriften liggen nog in de kamer 
voor een inspectie wat weg kan.

En alle stoere brocante dus ook weer door de handen gehad.

Er mag best wel wat weg maar dat vind ik lastig want stel dat ik het 
toch weer een keer neer wil zetten want het is zo mooi en 
stoer en sommige dingen vind je nooit weer.

Hou mijn verkoopblog maar in de gaten 
de komende weken ;-)

Hartelijke groet Gea

5 opmerkingen:

Corine(THUIS) zei

Wat leuk dat je dochter daar haar eigen salon krijgt! Dat je dan afscheid moet nemen van wat spullen die je toch wel echt heel mooi is even sneu, maar als het eenmaal weg is is het voor mij meestal toch goed.
Je kast vind ik supergaaf, maar helaas te duur voor mijn portemonnee.
Succes voor jullie met de verbouwing en succes voor je dochter als ze straks haar klanten aan huis kan behandelen!

Bonjade zei

Wat leuk om hier weer te zijn.....voelt een beetje als thuiskomen zo bij je......
Wat leuk zo'n plek voor je dochter.....
Heb ff heerlijk weer bij je binnen gekeken op je blog....
Gezellig.

Fijne dag

Liefs

Zjietje zei

weer lekker bezig dus. Heerlijk he dat ruimen. Kan ik ook tot n bepaalde hoogte hahaha
Succes met alles en ben benieuwd naar het eindresultaat

lieve groet Brigitte

Home and Lifestyle zei

Je komt tijdens het opruimen vaak spullen tegen waarvan je niet meer goed wist dat je het nog had. Dat is in ieder geval vaak mijn eigen ervaring. Ik ben benieuwd hoe dit hoekje gaat worden.

Liefs, Ingrid

lia zei

Ik vergeet steeds meer om hier te kijken. Terwijl we elkaar toch altijd trouw volgde. Maar door drukte kijk je toch steeds even vaker op IG. Maar nu de herfst echt begonnen is, en je meer binnen bent kan ik er wel weer de tijd voor nemen.
Ga even rustig alles terug lezen. Maar zie al wel dat jullie ook nog steeds niet stil zitten.
Lieve groet Lia