Pagina's

4 november 2017

VERSTEENDE ZWAM




Ik blijf de rozenbottel tak erg mooi vinden in de oude kruik.

Maar heb mijn stolp maar weer eens tevoorschijn
 gehaald en in dit hoekje erbij gezet.

De vogelkop vinden sommigen misschien wel
wat luguber maar ik vind de kleuren zo mooi.














Ook heb ik er nog een versteende zwam bij gelegd, qua kleur
combineert het mooi met de rest.


Ik heb twee van die zwammen maar die andere is een heel
 groot exemplaar en hier dus niet mooi bij.













Zo kan een kleine verandering al weer een heel andere sfeer opleveren.
Tja en ik blijf dat leuk vinden om eens een keer te wisselen.



Ben nog wel steeds aan het opruimen en dus weer
 wat spullen te koop gezet .... zie de foto's hieronder









6 opmerkingen:

It's me zei

Mooi hoor......stoer ...altijd zo leuk bij jou ...liefs fijn weekend van mij x ❤️

Le Style zei

Zo mooi, deze kleurenmatch! Ik vind de oude kruik met de rozenbotteltak een mooie combinatie.

Fijne zondag,
Yet

Mirjam zei

Prachtig vind ik vooral die versteende zwam.
Fijne avond,
liefs,
Mirjam

Jolanda zei

Mooi stoer sfeertje en wat ben je veel aan het opruimen!

rosetta zei

Gewoon zo mooi bij jou en die zwaam geweldig

Judith zei

Opgezette dieren en zelfs vachten blijven een punt van discussie. Doen waar je zelf blij van wordt, is datgene wat geldt!

Succes met de verkoop